dimarts, 16 de juny de 2015

Ressenya Hi ha un panda al meu pícnic

Tìtol: Hi ha un panda al meu pícnic
Autor: Jo Lodge
Il·lustrador:Jo Lodge
Editorial: Combel
Pàgines: 10
ISBN: 9788498259834
Edat: A partir d’1any
Nota: ♥♥♥♥♥

Sinopsi:

No m’ho puc creure…Una coola d’animals s’han ficat dins la meva cistella de picnic.

Reseya:

A mi aquet llibre m’agradat molt perquè ès de endivinalles i a mi mancantan i par aixó al vuldria conpartir amb vosaltres.

A mi si us dic lab vritat és que m’ha anquentat la historia vueno no és una historia son envidiables i son molt i molt divartides.

Les il·lustrasions lai britat  és que man ancat perque aixó de els animals adintre del manjar la britat és que mola perque si no saps llleguir és un misteri.

Esperu que us agradi tan com ami! 


Aura Casanovas Cantos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada